top of page
ilana shmula

חיים חדשים- ההתחלה פרק 8, צללו לעולם אנרגטי טהור, שנוי תודעה ושיפור חיים חיובי ומיידי.

Updated: May 15

האם אנחנו יודעים לאבחן את המצב האנרגטי בו אנו נמצאים? ולמה זה חשוב ? מה הם הסימנים שצריך לשים לב עליהם על מנת להבין את המצב בו אנו נמצאים. צללו לעולם אנרגטי טהור, שינוי תודעה ושיפור חיים חיובי .

כתיבה אוטומטית 23.9.23- זרימה חופשית של מידע המגיע דרך הכותב בלי מחשבה והתעמקות בנכתב.


צליל אנרגטי ,מהו?


הקשיבו לצליל, צלילים נודעים בשמם כצליל אבל יש בהם הרבה יותר מזה. צליל יכול לשנות תודעה, לשנות מצב רוח, להכניס לדיכאון או לשחרר לחצים. בצליל יש הרבה אלמנטים שאנו לא מודעים להם.

אין לצליל אנרגטי סיבה להיות מושמע, אלא אם יש לו יכולת לשנות את התודעה. כלומר, קחו למשל את הצליל של שבירת זכוכית, אם לא נדע, לא נבין, אבל אנחנו שומעים אותו ויודעים שזו זכוכית ולכן לצליל של זכוכית יש מספר אלמנטים אשר גורמים לנו להבין שמדובר בזכוכית. אם ניקח צליל מרמה גבוהה של תודעה נשמע משהו מוזר ולא מוכר בגלל שזה צליל אותו אנחנו לא רגילים לשמוע אבל בצליל גבוה יש הרבה משמעות נרדפת . מעבר לעובדה שהוא עובר דרך אוזנינו, הוא מחזיר אלינו אנרגיה רדומה אשר לא הופעלה עד עכשיו ולכן אנו נוהגים לשמוח או להיפך, כאשר שומעים משהו מוכר וידוע.

אם נשמע צליל לא מוכר, לא תמיד נבין מה עלינו לעשות ואיך להגיב. כלומר, ישנם המון אלמנטים בצליל אותו אנו מפספסים ולא נותנים את הדגש הנכון.

איך נשמע צליל אנרגטי?

הצליל הנכון נשמע זורם ונעים לאוזן כך שאין התנגדות להמשיך לשמוע ואין סיבה להפסיק צליל זה, צליל אשר לא נועד לנו יצרום ויגרום לחוסר נוחות .

צלילים מסוימים חייבים לחדור לתודעה שלנו בצורה ברורה ולא מתפשרת לשני פנים. הצלילים הנ"ל מצויים בתוך הלב שלנו בעזרתו אנו פולטים אנרגיה . איך אנו שומעים אותם? בכך שהאנרגיה שחוזרת אלינו בצורת צליל. ככל שהאנרגיה שחוזרת אלינו בצורת צליל נעימה יותר ומתאימה יותר לאופי האדם כך הצליל שהוא מפיק באמצעות תדר אנרגטי גבוה וחיובי יותר.

חשוב להבין שצלילים אלו נועדו לנו ולכן לא ישמעו במקום אחר, איך נשמע צליל כזה? זוהי כבר שאלה אחרת, אנחנו שומעים אותם באוזנינו בלבד.

מן טנטון קטן וקצר של צליל בתוך האוזן, מה שגורם לנו להבין האם הצליל נעים או לא, הוא המחוג הנמצא בתוך הראש ואותו אנו מכוונים לשמיעת צלילים. בדרך כלל מחוג זה מכוון למוזיקה חיצונית ולא פנימית, כך שגם כשהוא מגיע אסור לפספס או לנטרל אותו בכך שחוסמים את האוזניים או את הסביבה שבה אתם נמצאים. הצליל הנ"ל חשוב מאוד לאבחון עצמי והאם האנרגיה שאנחנו פולטים החוצה חיובית וגבוהה או ירודה ולא מספיק טהורה.

כדי לאבחן את אופי הצליל עלינו להקשיב כשהוא מגיע ולהבין האם הוא נשמע צליל אנרגטי חיובי או עמעום, דחוס ולא חלק.

ככל שהצליל יגיע בצורתו הצלולה נדע כי אנו בכיוון הנכון .


כמוזיקה לאוזננו

לפעמים אנחנו פשוט שוכחים שאנחנו יצורים דינמיים ואנרגטיים אשר נמצאים בעולם הזה כגוף זר וגוף זה מצוי בסביבה מאוד טבעית לו אך זרה לנפש שבו ולכן הדרך לתקשר בין הנפש לגוף והסביבה, תמיד מצויה בצורה חלקה וברורה בה הנפש יכולה לקלוט ולפלוט.

אין זה אומר שהגוף הגשמי ללא מטרתו בו, יש בו המון קסם אשר משמש את הנפש לפעול ולהתקיים בעולם זה ובצורה זו, אבל אין יכולת תקשור בין העולם הנפשי לבין העולם הגשמי ולכן הוא מתפקד בעיקר כגוף מתפעל אשר אותו אנחנו מזינים כדי להתקיים. אין לתת את הדין על אופי ההתקיימות שכזו, זה לא רלוונטי . מה שרלוונטי זה שהנפש שנמצאת בגוף רוצה לפעול לטובתנו ולכן משתמשת באיברי הגוף על מנת לסייע לעצמה למצוא פתרונות אותם היא צריכה.

מיותר לציין, כי הגוף שלנו הוא מכונה משומנת היטב אשר משדרת את הפולסים הנכונים החוצה בעזרת הלב. אבל מה שמניע את הלב זה הנפש . הצליל אותו אתם שומעים לעיתים בתוך תוככם הוא צליל אמיתי אשר נועד לכם ואין להקביל אותו לשום צליל אחר .

בואו נדבר רגע על מוות

מכונת האדם, כפי שניתן לכנות זאת, מסיימת את הפעילות שלה בסוף חייה והנפש ממשיכה הלאה אל העולמות הבאים . שכחו מכל המחשבות המטרידות על מוות זוהי אשליה אחת גדולה כי אין כזה דבר. מוות לגוף הוא בעצם סיום פעילות והתחלה חדשה .

הידיעה על המוות משמשת אנשים מסוימים לחוזק נפשי ואף סיבולת ולאחרים פשוט מעבר פשוט ללא שום סיבוך. בסופו של דבר רובנו מנסים לשמור על הגוף מפני פגיעה, פגיעה אשר עלולה לפגוע בנו ובהמשך חיינו, אנו מאוד עסוקים ועמוסים במחשבות על סוף החיים ועל הדרך שבה עברנו ואיך נעבור את הדרך שעוד מחכה לנו. אנו שוכחים דבר אחד חשוב - אין דבר כזה עתיד או עבר !


עכשיו זה הזמן!

הדרך הזו היא עכשיו! ועכשיו זה הזמן להגיד מה אנו באמת רוצים, לא לחכות לעתיד או לשינוי אקלים כי שום דבר לא באמת יקרה אלא אם נחליט עכשיו שזה קורה.

אנו מנסים להסביר לכם משהו מהותי יותר מצליל, הצליל הוא האבחון שלך לאנרגיה עכשווית - האם גבוהה או נמוכה אך הדבר החשוב זה לשמור על אנרגיה גבוהה ללא שום היסוס.

הצליל הנו אבחון בלבד ומגיע מתי שהוא צריך להגיע או לסמן איזשהו סימן שזה הזמן לאבחון אנרגטי ולא בהכרח נשמע את זה כל הזמן, אך כשנשמע, נדע לעצור שניה ולעשות אבחון לגבי המצב האנרגטי מצוי באותו רגע.






21 views0 comments

Comments

Rated 0 out of 5 stars.
No ratings yet

Add a rating
bottom of page