top of page
ilana shmula

כן זה אפשרי! משאלות אכן מתגשמות


לא אציג את עצמי בפוסט זה,(את זה כבר עשיתי באתר שלי Ilana-shmula.com) אבל כן אכתוב כאן שאני אדם מאושר! איך זה קשור להגשמת משאלות? תהיו איתי...

וכן זה אפשרי להיות מאושרים גם אם אין לי וילה על הים וגם אם אני לא נוהגת על ג'יפ וגם אם אני לא לובשת בגדי מעצבים,

אפשר להיות מאושרים גם אם אין לי נתונים של דוגמנית וגם אם עדיין לא הגשמתי את כל החלומות שלי, למרות שאני תמיד פועלת לטובת זה וכבר הוצאתי ספר ילדים המדבר על נושא זה בדיוק וספר שני ולהגשמה עצמית בדרך ממש ברגעים אלו.

האושר הוא בחירה , בחירה שאנחנו מחליטים לקחת למרות הכל.

זה יכול להישמע קצת מוזר ואולי קצת קיטשי אבל תסכימו איתי שגם רביצה על גדות הנחל מתחת לעץ יכול לעשות אותנו מאושרים ולו רק לרגע .

על זה אני רוצה לכתוב פה היום, כל חיינו אנחנו רודפים אחרי משהו שעוד לא קרה , רודפים אחרי כסף, חומר, בית, אהבה ועוד במחשבה שרק שנקבל את הדברים הנ"ל נהיה מאושרים באמת! פה הטעות .

אנחנו לא עוצרים ולו לרגע אחד על מנת לבחון את המצב שלנו ולהבין ממה ניתן להיות מאושרים ממש בזה הרגע, מה עושה לנו הרגשה טובה עכשיו ואיך ליצור ביוזמנו רגעים כאלה כל הזמן.

חבל לי לראות ילדים שגדלים לאמונות אלו ,למשפטים חוזרים ונשנים של -אם...אז...

תעצרו שניה!

תסתכלו סביב , תסתכלו על עצמכם, על אהובכם - כל זה יכול להיעלם ברגע , האם אתם מספיק מוקירים תודה על מה שיש?

כנראה שלא, כנראה שרוב האנשים רוב הזמן מתלוננים על מה שאין ופה טמון הסוד הגדול של האושר.

כן, כן כל כך פשוט - מה שיש כאן ועכשיו!

אני מאושרת שיש לי ילדים ומשפחה , אני מאושרת שאני בריאה,שיש גג מעל הראש ושיש לי חברים ומשפחה, אני מאושרת מזה שאני הולכת לנחל בסוף שבוע וטובלת במים קרים ומכוס קפה חם על הבוקר!

רק במצב כזה של השלמה והנאה ממה שיש המשאלות מתגשמות!

וכן המשאלות מתגשמות בצורות הזויות , לפעמים זה כל כך הזוי שזה פשוט לא יאמן, אבל אני מאמינה שזה בזכות האושר הפנימי והידיעה שכל מה שקורה -קורה לטובתנו!

כן ,זו עבודה, כן זה לא תמיד פשוט לעצור רגע והעריך את מה שיש וליזום חוויות כייפיות כדי להרגיש טוב , החיים סוחפים אותנו לכל מיני מצבים שלפעמים קשה לצאת מהם ברמה נפשית, קשה להתנתק וליזום, קשה להיות מאושרים כשקשה ויחד עם זאת העבודה היזומה הזו היא זו שמוצאיה אותנו ממעגל התסכול והמסכנות , היא זו שמזכירה לנו שאנחנו כאן בעולם על מנת לחיות ולהנות ולא להתמסכן ולהקרבן, כמו שכבר כתבתי גם כוס קפה זו הנאה, גם אימון כושר יכול להיות הנאה וגם נסיעה בבוקר לעבודה עם מוזיקה שאוהבים באוטו או באוזניות .

קחו יוזמה על האושר שלכם- זה אפשרי וזה ישנה את חייכם בן רגע!



7 views0 comments

Comments

Rated 0 out of 5 stars.
No ratings yet

Add a rating
bottom of page