top of page
ilana shmula

חיים חדשים - ההתחלה, פרק 6 . הגיע הזמן לגלות את האמת !

Updated: May 15

המשך כתיבה אוטומטית 1.9.2023 - הגיע הזמן לגלות את האמת ולקבל החלטות , האמת מאחורי מעגלים אנרגטיים אנושיים המביאים את האדם להגשמה ומיצוי.


בואו נעשה סדר בראש ובלב


הקשיבו למוזיקה, היא מרגיעה, מפקסת ומשדרת פולסים חשמליים מהמח למרכז אנרגטי בו נמצא האדם. הפולסים האלו מהווים תחנת עגינה בדרך לתצורה גבוהה יותר של אנרגיה קוסמית אשר מחזירה אלינו פולסים אנרגטיים בחזרה.

האדם הנו יצור אנרגטי במהות שלו, עבודה אנרגטית רבה מתרחשת בכל רגע נתון מסביב ובמעגלים רחוקים יותר.

אין לנו דרך לומר לכם איך וכמה לשחרר את הפולסים האנרגטיים שלכם אבל דעו דבר אחד חשוב מאוד - המרכז האנרגטי הזה שבו אתם חיים הוא המקור שלכם לכל דבר אותו אתם צריכים ורוצים בעולם הזה. צריך לשמור עליו, לטפח אותו ולדעת לתפעל אותו בצורה יעילה ביותר.

אדם אשר יודע זאת חי חיים מלאים יותר, מספקים יותר ואף בריאים יותר. תצורת אנרגיה אשר אותה אנחנו מייצרים מושפעת ישירות מרווחה וסגנון חיים שבו בחרנו לחיות.

שלא תתבלבלו, הסגנון שלכם מושפע מהעבר ומהרגלים אותם אתם מכירים וזוכרים אך אין זה אומר שזו האמת וכך צריך להמשיך. אל תתקשו להתנתק מדברים אותם אתם כבר לא צריכים, דעו להפטר ולזרוק החוצה מהלב והראש את כל הזבל אשר נאגר שם ללא תוחלת. "הזבל" הזה בולם מכם להמשיך לפתח בעצמכם יכולות בלתי נדלות אשר הנכם זכאים להם.

הזכאות הזו היא אוטומטית לכל אדם אשר נולד לעולם ואשר בחר בהם.

רובכם בוחרים להישאר במקום המוכר והידוע של חוסר ברירה או אי הבנה או תסכול אשר בסופו של דבר גורם לכם לרצות לחיות שוב מהתחלה וללמוד לעבוד על הכוחות שלכם בצורה הכי יעילה שיכולה להיות על פני כדור הארץ.


הכול בידיים שלכם


שימו לב שאין לנו שום דרך להכריח אתכם להבין זאת או לגרום לכם פשוט לעשות זאת, אתם חייבים להחליט בעצמכם את הדרך אותה אתם בוחרים. חבל לנו שאין לנו את הכוח הזה כי לפעמים הדברים האלה כל כך פשוטים וכל כך סמליים עד כדי גיחוך אבל רק מי שבחר לראות זאת יכול להבין את המצב וללכת בדרך זו.

לפעמים אין ברירה ואנו בוחרים אדם שניים אשר חייבים להבין בדרך הקשה . אותו אדם בדרך מתפכח ומבין, אבל לפעמים זה לא קורה.

איך אתם לא מבינים??

הרי, כל זאת ועוד נותר רק להחליט - החלטה אחת פשוטה אשר יכולה לשנות את חייכם לנצח ולגרום לכם סיפוק רב אותו אתם מחפשים.

תנו לנו להדריך אתכם אל הדרך האידיאלית אשר תוביל בסופו של דבר, למציאות מאוד ברורה באזור בו אין דרך אחרת אלא לראות את האמת איך שהיא.

האמת מורכבת מכמה גורמים שונים:

אחד, שמו לכם כיסוי עיניים מאוד עמיד על מנת שלא תסתנוורו מהאור החזק אתו אתם עטופים, הכיסוי הזה נועד כדי למנוע מכם לרצות להבין את הדברים האמיתיים. אותו כיסוי הורד רק לאנשים אשר בחרו לבחור בכך. האור החזק עוטף אתכם תמיד ותמיד שומר עליכם מכל רע, אלא אם הנכם מתעקשים לא לראות זאת ואף גורמים לעצמכם נזק בזדון.

החלק השני, הוא הידיעה שאין עוד מלבד הלב הפועם שבתוככם אותו אתם חייבים להבין. הלב שלכם כפי שנאמר, הוא המקור האנרגטי ההכרחי שלכם ולכן השתמשו בו בחוכמה.

מלבד חיותו מקור חיים, הוא מהווה את הלב האנרגטי שלכם שמאוד , מאוד מוזנח אצל רובכם.

החלק השלישי והחשוב ביותר הוא הידיעה שאין דרך אחרת אלא הדרך הפשוטה של חיים על פני האדמה בצורה הכי בנאלית והכי פשוטה שיש. הסיבוך שיצרתם לעצמכם באשר לגודל הרכוש, הכסף וכל החומריות שסובבת אתכם לא מובילה אתכם למקור מרכזי נטול שליליות אלא להפך הגמור. כל מה שמוביל אתכם למקור שלילי ומטריד הנו המרדף אחרי החומר אותו אתם חייבים לקבל ולהתרברב בפני אחרים - דבר בפני עצמו פסול ומכבה.

אנא מכם, הפסיקו!

הפסיקו לנסות לשנות אחרים, תפסיקו להראות לעולם את רכושכם ואת ההישגים שלכם זה לא רלוונטי בכלל. אתם רוצים אושר, שמחה והנאה וזה ההפך מהאושר אותו ואתם רודפים. הוא לא נמצא בחפצים אלא בלב שלכם אותו הזנחתם לחלוטין!

אותו לב פועם אשר מחזיק אתכם בחיים , אותו לב אשר יושב בתוך תוככם מוזנח ולא מטופל כראוי .


שחררו רסן

פעולה פשוטה של שליטה והכרה, תוריד מכם את הנטל הלא ברור אותו אתם סוחבים שנים על גבי שנים ולא מסוגלים להרפות.

שחררו רסן, תפסיקו לחשוב שטויות ושימו לב לדברים החשובים באמת אשר בלעדיהם חיים אינם אלא קליפה לא שלמה כפי שהיה אמור להיות בפועל.


סמנו לכם את היום הזה בו החלטתם לעשות ולקבל את השינוי.

היום הזה הוא הסימן שבו אתם מחליטים לשנות את הדרך הבזויה הזו ולתת לעצמכם את הכוחות שלכם בחזרה, קחו אותם עכשיו! אל תבזבזו ולו דקה אחת מיותרת שבה ניסיתם להבין מאיפה לקבל תשובות ופתרונות . פשוט החליטו עכשיו שזהו, הפתרון נמצא והוא ממש פה, ממש עכשיו מצאתם את התשובה.

אין יותר תירוצים ואין יותר בריחות, החיים שלכם כאן ועכשיו קיבלו תפנית, תפנית שבה אתם מחליטים להמשיך מפה אדם אחר, אדם מודע, מיוחד עם העצמי שלו, הלב שלו והמרכז האנרגטי שלו. אדם שיודע ששום דבר חוץ מזה לא יכול

לשנות לו את המחשבה, החלטה, השפעה על החלטותיו.

החליטו עכשיו שזה הזמן לעצור לרגע, להבין שאין יותר ברירה, הגענו למבוי סתום ומפה רק לעלות למעלה, לא ללכת ישר.

הדרך למעלה סלולה בחוויה מתקנת, דרך מלאה בתקווה, אושר, שמחה וחוויות מרגיעות. אותה דרך אשר אנחנו מציעים היא נטולת פחדים, נטולת היסוס והמטרה שלה פשוטה ביותר והיא מיצוי עצמי עד הסוף . מיצוי אנרגטי אשר בסופו של דבר יביא אתכם למקום של שלווה ושלום עם עצמכם וסביבתכם.

תנו לעצמכם את המתנה הזו ללא פחדים, אין ממה לפחד, הכול פה פשוט וגלוי.


אז איך מתקדמים מכאן?

תתחילו בכך שתשבו ותנשמו עמוק לתוך הגוף, הרגישו את העצמות שלכם, את הלב ואת האיברים הפנימיים . נסו להבחין בפעימות הלב ותשלבו ידיים כך שהם יגעו באזור הלב. שימו למטרה את התחושה העילאית עליה דיברנו. היא חשובה ביותר על מנת להביא את עצמכם למצב שבו האנרגיה מיוצרת החוצה תהיה טהורה ואמיתית.

לאחר שעשיתם את התהליכים של פעימות הלב יחד עם תחושה עילאית של אושר, ברצונכם רגע לנוח מעט ולהתבונן לתוך עצמכם, לראות לשנייה מה חשוב לכם באמת כרגע.


לדבר חשוב שאין...

לדבר חשוב שאין...

האם זהו משהו שיש או אין לכם? מה הייתם רוצים שאותו דבר חשוב יהווה עבורכם? שלווה או מטרה?

תבינו שלאותו דבר חשוב אין מטרה, זה פשוט משהו שחשוב לכם. אם אין לכם אותו, אזי פשוט הסתכלו על עצמכם והרגישו את הצורך העז הזה ואת התחושה המספקת של קבלתו. אל תחששו מלאבד לרגע את הריכוז, פשוט זכרו שאותו דבר אותו אתם רואים כחשוב בחייכם מספק לכם את היצר הזה של תשובה, יש תשובה והיא ברורה : המנעו מתסכול מיותר על מה שאין, הימנעות זו תגרום לחלון האנרגטי שלכם להיסגר ויווצר מעגל מושלם של מחזוריות אנרגטית בה מתחולל כל דבר אשר עליו חלמתם.

תחושת תסכול על מה שאין מעכבת ומבטלת כל סיכוי להשלמה פנימית זו, פנו מקום לקבלה ותחושת אהבה למה שיש.

כל דבר חשוב כזה או אחר ממתין לכם מעבר לפינה שרק תיקחו אותו, אבל לא יכול לבוא אל מקום אשר אינו מוכן לקבלו ולכן חשוב ביותר, לזכור שאין דבר שאינכם מסוגלים לקבל.

פשוט תשלימו עם עצמכם, הפסיקו כעסים ותסכולים, הורידו מגננות ופחדים. השלימו מעגל אנרגטי טהור של אהבה אמיתית לעצמכם, לסביבה שלכם ולמה שהנכם בעולם הזה.


לדבר חשוב שיש

לאותם אנשים אשר להם הדבר החשוב בנמצא, פשוט זכרו לשמור על גישה חיובית, חסרת אינטרס וחסרת צבע רגשי כזה או אחר אשר משחיר את החיבור שלכם לאותו דבר.

המעגל שלכם שלם ומלא ולכן צרו בתוכו תבנית פשוטה של קבלה וחזרה ללא פחד. הבנה פשוטה שאתם מחזיקים במשהו שאתם אוהבים, מדרבן אתכם לסלול את הדרך למיצוי אנרגטי אשר יכול ליצור בסופו מעגל נוסף גדול יותר ולמשוך אליו דברים נוספים חשובים לכם. אל לכם לשחרר את האנרגיה החוצה על משהו לא חשוב!

זהו בזבוז חסר תוחלת, אותו אדם בסוף עלול לאבד את מה שחשוב לו. בבקשה זכרו שאתם מרכז היקום שלכם , שמרו על עצמכם ועל האנרגיה שלכם כפי שאתם שומרים על משהו שחשוב לכם. הזהרו ממצבים בהם אתם משחררים החוצה המון אנרגיה ללא תועלת ואז בורחים גם הפולסים אשר מהווים עוגן עבורכם.

הדוגמא הכי טובה שניתן לתת למצב זה, היא למשל כשאמא צועקת על הילדים שלה ומאבדת לרגע את התחושה שבה הם מהווים עבורה מקור אנרגטי מאוד חשוב, היא משחררת החוצה המון אנרגיה חזקה שלא חוזרת אליה ואותם פולסים משתחררים מהמעגל השלם שלה, הילדים חווים תהודה חזקה של אנרגיה ולא בהכרח קולטים אותה אלא מחזירים בחזרה ואז נוצר מצב של תהודה מיותרת של פינג פונג שבו דבר חשוב מאבד מהחשיבות שלו. זכרו, הילדים הם מגנט לפולסים אנרגטיים וכל אדם אשר פולט פולסים חיוביים יותר לכיוונם מושך אותם אליהם ומשלים להם את המעגל.

זכרו, כולנו מתקשרים על ידי פולסים אנרגטיים, לכן צריך לפלוט פולסים חיוביים וכך תמשכו אליכם אנשים חיוביים ומצבים חיוביים אשר ישלימו את המעגל. כל פולס שלילי אשר נפלט לכיוונכם או מכיוונכם משחרר את המעגל ויוצר קליטה לקויה אשר משבשת את המעגל ומכניסה בו אנרגיה שלילת שלא ממהרת לצאת אלא אם משחררים אותה.

נסו שלא להכניס אליכם אנרגיה זו ולא לפלוט כזו החוצה.

שמרו על איזון, איזון אנרגטי ופולסים חיוביים בתוך המעגל הפנימי אשר מקנה לכם את היכולת לסמן מתי ואיפה אתם צריכים להתקדם לעבר הכיוון הרצוני שלכם.





8 views0 comments

Comments

Rated 0 out of 5 stars.
No ratings yet

Add a rating
bottom of page